Nejčastější dotazy
Nevíte si s něčím rady? Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy.
Neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky?
- Podívejte se prosím do složky Spam ve vaší e-mailové schránce.
- Pozor, někteří poskytovatelé e-mailových schránek automaticky mažou e-maily ve složce Spam po třiceti dnech.
- Případně nám napiště na e-mail eshop@alpihome.cz Vaše jméno a příjmení s žádostí o znovuzaslání potvrzení objednávky.
Jak zruším nebo změním objednávku?
- Objednávku je možné zrušit či změnit telefonicky na +420 737 209 200 (pracovní dny 8:00 - 16:00) nebo prostřednictvím e-mailu na eshop@alpihome.cz.
Jak probíhá paletová přeprava?
- Zašleme Vám SMS v momentě, kdy začneme zboží připravovat k odeslání.
- Když předáme zboží přepravní společnosti, tak Vám přijde e-mail s odkazem na sledování zásilky a fakturou. Přepravní společnost Vám zároveň zašle SMS s potvrzením o převzetí zásilky.
- Přepravní společnost obvykle doručuje zboží 1-2 dny od převzetí zásilky. Kde se momentálně nachází Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek.
- V den doručení budete telefonicky informováni o době doručení zásilky. Řidič Vás kontaktuje nejdéle 2 hodiny před doručením zboží.
- Zásilka je doručována za první dveře příjemce za podmínky, že místo doručení zásilky umožňuje manipulaci nízkozdvižným vozíkem. V opačném případě je místem převzetí zásilky hrana vozidla (hydraulické čelo).
Upozorňujeme, že při platbě na dobírku nelze platit platební kartou.
Mohu zakoupené zboží vrátit?
- Zboží je možné standartně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené a musí být doložen doklad o zakoupení zboží.
Kde se nachází prodejny společnosti ALPI home s. r. o.?
- Máme k dispozici 2 Showroomy:
- Praha - Nekázanka 882/7. Otrvírací doba: Po-Pá: 10:00 - 18:00, So: 10:00 - 13:00.
- Beroun - Plzeňská 1163. Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 17:00, So: 9:00 - 12:00.
Můžu si zboží někde vyzvednout?
Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na skladě ve Višňové u Příbrami (Višňová 207). Menší zásilky je pak možné vyzvednou i u nás na prodejně v Praze 1 (Nekázanka 882/7).
Při osobního odběru Vás žádáme o dodržování 5 denní lhůty pro vyzvednutí zboží. V případě nedodržení lhůty bude objednávka stornována. Při platbě předem, v individuálních případech a po komunikaci, jsme ochotni lhůtu prodloužit.
Co je Ráj nabytku a společnost ALPI home s. r. o.?
- Internetový obchod rajnabytku.cz je prozován společností ALPI home s. r. o.
- ALPI home s.r.o. je velkoobchodní společnost, která se zabývá dovozem a distribucí výrobků pro vybavení domácnosti – nábytku, techniky, krbů a kamen.
Kdo je dodavatelm zboží?
- Na českém trhu společnost ALPI zastupuje několik firem, které se zabývají výrobou kvalitního nábytku. Jsou to společnosti Matis group, Spin Valis, DICO, Plamen, GMP Enterijeri, Atlas, BRILLIANT CRYSTAL + LIGHTING, spol. s. r. o. (BCL), Artisan, WHITEOAK, Prevent Interior a společnost TEKA.
Jak je dlouhá záruční doba?
- Ze zákona poskytujeme dvouletou záruční dobu, podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.
Co mám dělat, pokud u výrobku nebyl přiložen montážní návod?
- V případě, že jste u výrobku nenašli montážní návod, kontaktujte nás na e-mail eshop@alpihome.cz s uvedením názvu výrobku nebo jeho kódém. Nejpozději do 24 hodin vám montážní návod zašleme na vaši emailovou adresu. Montážní návody také naleznete na internetovém obchodu u jednotlivých výrobků.
Kam se mám obrátit, pokud potřebuji montáž?
- Montáž našich výrobků je velice jednoduchá a nepotřebujete k ní žádné speciální nářadí. V případě, že si výrobky nechcete montovat sami, můžeme Vám doporučit montážní firmu, která výrobky za poplatek smontuje a nainstaluje. V případě zájmu o montáž nás kontaktujte na eshop@alpihome.cz nebo telefonicky na +420 737 209 200 (pracovní dny 8:00 - 16:00).
Co dělat pokud zjistím u výrobku vadu?
- V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Podle požadavku kupujícího provede buď výměnu věci, nebo její opravu, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
- Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?
- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím - spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě.
Najdu na vašich stránkách všechny výrobky?
- Na internetových stránkách prezentujeme stovky našich výrobků. Kompletní sortiment Vám však můžeme nabídnout pouze na našich prodejnách, kde si většinu výrobků můžete prohlédnout a osahat.
Jakým způsobem je možné platit při nákupu?
- Nabízíme platbu v hotovosti při osobním odběru na pobočce, platbu převodem a platbu na dobírku.. Za platbu si neúčtujeme žádný poplatek
Kolik stojí doprava?
- Paletovou dopravu zajišťuje společnost GEIS, balíkovou přepravu pak zajišťuje společnost DPD. Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty objednávky - viz Doprava a platba.
Kde lze zboží vyzvednout?
- Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na skladě ve Višňové u Příbrami, viz Kontakty.
- Višňová u Příbrami: Višňová 207, 262 61 Višňová
Jsou moje osobní údaje předávány třetím stranám?
- Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou dopravní společnosti GEIS, která zaručuje přepravu zboží.
Kde mohu nalést katalog se zbožím?
- Katalogy všech výrobců pravidelně aktualizujeme. Kompletní seznam katalogů naleznete zde.