Nevíte si s něčím rady? Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy.

 

Jak zruším nebo změním objednávku?

  • Objednávku je možné zrušit či změnit telefonicky na +420 737 209 199 (pracovní dny 10:00 - 18:00) nebo prostřednictvím e-mailu na obchod@alpihome.cz.

 

Mohu zakoupené zboží vrátit?

  • Zboží je možné standartně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené a musí být doložen doklad o zakoupení zboží.

 

Kde se nachází prodejny společnosti ALPI home s. r. o.? 

  • Máme k dispozici 2 Showroomy:
    • Praha - Nekázanka 882/7. Otrvírací doba: Po-Pá: 10:00 - 18:00, So: 10:00 - 13:00.
    • Beroun - Plzeňská 1163. Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 17:00, So: 9:00 - 12:00.

 

Co je Ráj nabytku a společnost ALPI home s. r. o.?

  • Internetový obchod rajnabytku.cz je prozován společností ALPI home s. r. o.
  • ALPI home s.r.o. je velkoobchodní společnost, která se zabývá dovozem a distribucí výrobků pro vybavení domácnosti – nábytku, techniky, krbů a kamen.

 

Kdo je dodavatelm zboží? 

  • Na českém trhu společnost ALPI zastupuje několik firem, které se zabývají výrobou kvalitního nábytku. Jsou to společnosti Matis group, Spin Valis, DICO, Plamen, GMP Enterijeri, Atlas, BRILLIANT CRYSTAL + LIGHTING, spol. s. r. o. (BCL), Artisan,  WHITEOAK, Prevent Interior a společnost TEKA. 

 

Jak je dlouhá záruční doba? 

 

Co mám dělat, pokud u výrobku nebyl přiložen montážní návod?

  • V případě, že jste u výrobku nenašli montážní návod, kontaktujte nás na e-mail obchod@alpihome.cz s uvedením názvu výrobku nebo jeho kódém. Nejpozději do 24 hodin vám montážní návod zašleme na vaši emailovou adresu. Montážní návody také naleznete na internetovém obchodu u jednotlivých výrobků.

 

Kam se mám obrátit, pokud potřebuji montáž?

  • Montáž našich výrobků je velice jednoduchá a nepotřebujete k ní žádné speciální nářadí. V případě, že si výrobky nechcete montovat sami, můžeme Vám doporučit montážní firmu, která výrobky za poplatek smontuje a nainstaluje. V případě zájmu o montáž nás kontaktujte na obchod@alpihome.cz nebo telefonicky na +420 737 209 199 (pracovní dny 10:00 - 18:00).

 

Co dělat pokud zjistím u výrobku vadu? 

  • V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Podle požadavku kupujícího provede buď výměnu věci, nebo její opravu, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  • Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.

 

Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?

  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím - spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. 

 

Najdu na vašich stránkách všechny výrobky?

  • Na internetových stránkách prezentujeme stovky našich výrobků. Kompletní sortiment Vám však můžeme nabídnout pouze na našich prodejnách, kde si většinu výrobků můžete prohlédnout a osahat.

     

    Jakým způsobem je možné platit při nákupu? 

    • Nabízíme platbu v hotovosti při osobním odběru na pobočce, platbu převodem, platbu na dobírku a platbu kartou prostřednictvím platebního systému PayPal. Za platbu si neúčtujeme žádný poplatek

         

        Kolik stojí doprava? 

        • Dopravu zajišťuje společnost Geis. Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty objednávky - viz Doprava a platba.

         

        Kde lze zboží vyzvednout? 

        • Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na pobočkách v Berouně, Praze a Višňové u Příbrami, viz Kontakty.
          • Beroun: Plzeňská 1163, 266 01  Beroun
          • Praha: Nekázanka 882/7, 110 00 Praha 1
          • Višňová u Příbrami: Višňová 207, 262 61 Višňová

               

              Jsou moje osobní údaje předávány třetím stranám?

              •  Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou dopravní společnosti GEIS, která zaručuje přepravu zboží.

                 

                Kde mohu nalést katalog se zbožím? 

                • Katalogy všech výrobců pravidelně aktualizujeme. Kompletní seznam katalogů naleznete zde.

                       

                      Neváhejte nás kontaktovat: