Nejčastější dotazy

Nevíte si s něčím rady? Níže naleznete odpovědi na nejčastěji kladené dotazy.

 

Neobdrželi jste e-mail s potvrzením objednávky?

  • Podívejte se prosím do složky Spam ve vaší e-mailové schránce.
  • Pozor, někteří poskytovatelé e-mailových schránek automaticky mažou e-maily ve složce Spam po třiceti dnech.
  • Případně nám napiště na e-mail eshop@alpihome.cz Vaše jméno a příjmení s žádostí o znovuzaslání potvrzení objednávky.

 

Jak zruším nebo změním objednávku?

  • Objednávku je možné zrušit či změnit telefonicky na +420 737 209 200 (pracovní dny 8:00 - 16:00) nebo prostřednictvím e-mailu na eshop@alpihome.cz.

 

Jak probíhá paletová přeprava?

  1. Zašleme Vám SMS v momentě, kdy začneme zboží připravovat k odeslání.
  2. Když předáme zboží přepravní společnosti, tak Vám přijde e-mail s odkazem na sledování zásilky a fakturou. Přepravní společnost Vám zároveň zašle SMS s potvrzením o převzetí zásilky.
  3. Přepravní společnost obvykle doručuje zboží 1-2 dny od převzetí zásilky. Kde se momentálně nachází Vaše zásilka můžete zjistit na stránce sledování zásilek.
  4. V den doručení budete telefonicky informováni o době doručení zásilky. Řidič Vás kontaktuje nejdéle 2 hodiny před doručením zboží.
  5. Zásilka je doručována za první dveře příjemce za podmínky, že místo doručení zásilky umožňuje manipulaci nízkozdvižným vozíkem. V opačném případě je místem převzetí zásilky hrana vozidla (hydraulické čelo).
    Při platbě na dobírku lze platit hotově či platební kartou.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

  • Zboží je možné standartně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené a musí být doložen doklad o zakoupení zboží, jak určují obchodní podmínky.

 

Kde se nachází prodejny společnosti ALPI home s. r. o.? 

  • Máme k dispozici 2 Showroomy:
    • Praha - Nekázanka 882/7. Otevírací doba: Po-Pá: 10:00 - 18:00, So: na objednání
    • Beroun - Plzeňská 1163. Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 17:00, So: na objednání

Můžu si zboží někde vyzvednout?

Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na skladě ve Višňové u Příbrami (Višňová 207). Menší zásilky je pak možné vyzvednou i u nás na prodejně v Praze 1 (Nekázanka 882/7).

Při osobního odběru Vás žádáme o dodržování 5 denní lhůty pro vyzvednutí zboží. V případě nedodržení lhůty bude objednávka stornována. Při platbě předem, v individuálních případech a po komunikaci, jsme ochotni lhůtu prodloužit. 

Co je Ráj nabytku a společnost ALPI home s. r. o.?

  • Internetový obchod rajnabytku.cz je prozován společností ALPI home s. r. o.
  • ALPI home s.r.o. je velkoobchodní společnost, která se zabývá dovozem a distribucí výrobků pro vybavení domácnosti – nábytku, techniky, krbů a kamen.

 

Kdo je dodavatelem zboží? 

  • Na českém trhu společnost ALPI zastupuje několik firem, které se zabývají výrobou kvalitního nábytku. Jsou to společnosti Matis group, Spin Valis, DICO, Plamen, GMP Enterijeri, Atlas, BRILLIANT CRYSTAL + LIGHTING, spol. s. r. o. (BCL), Artisan,  WHITEOAK, Prevent Interior a společnost TEKA. 

Jak je dlouhá záruční doba? 

Co mám dělat, pokud u výrobku nebyl přiložen montážní návod?

  • V případě, že jste u výrobku nenašli montážní návod, kontaktujte nás na e-mail eshop@alpihome.cz s uvedením názvu výrobku nebo jeho kódém. Nejpozději do 24 hodin vám montážní návod zašleme na vaši emailovou adresu. Montážní návody také naleznete na internetovém obchodu u jednotlivých výrobků.

 

Kam se mám obrátit, pokud potřebuji montáž?

  • Montáž našich výrobků je velice jednoduchá a nepotřebujete k ní žádné speciální nářadí. V případě, že si výrobky nechcete montovat sami, můžeme Vám doporučit montážní firmu, která výrobky za poplatek smontuje a nainstaluje. V případě zájmu o montáž nás kontaktujte na eshop@alpihome.cz nebo telefonicky na +420 737 209 200 (pracovní dny 8:00 - 16:00).

 

Co dělat pokud zjistím u výrobku vadu? 

  • V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Podle požadavku kupujícího provede buď výměnu věci, nebo její opravu, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  • Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.
  • V případě, že zboží přišlo fyzicky poškožené, pokračujte na  reklamační formulář.

 Zboží má odlišnou barvu, strukturu, rozměry

  • Podle článku 6.6. našich všeobecných obchodních podmínek se za vadu zboží se nepovažuje obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže, dřevo), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného dalšího stejného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance určené u jednotlivého zboží na webové stránce www.rajnabytku.cz. U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodů jejich nižší jakosti či existující vady zboží nebránící užívání zboží neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena zboží.

 

Chci vrátit zboží, které nemá základní barvy nebo standardní provedení

  • Kupující byl v obchodních podmínkách výslovně upozorněn, že zboží je nabízeno v základních barvách a specifikacích. Pokud kupující požadoval jinou barvu zboží nebo jiné varianty či úpravy zboží, šlo o dodávku zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného osobním potřebám kupujícího (ve smyslu ustanovení § 1837 občanského zákoníku). V případě takového zboží nemá kupující právo na odstoupení od smlouvy.

 

Chci vrátit zboží, které jsem už použil

  • Kupující – spotřebitel může odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů.
  • Kupující v takovém případě nese náklady spojené s navrácením zboží. Náklady související s vrácením zboží zahrnují také náklady na vrácení zboží do původního stavu, v případě, že zboží bylo poškozeno nebo jeví známky opotřebení. V případě, že je vrácené zboží poškozené, nefunkční, nekompletní nebo má známky opotřebení a používání, bude zákazníkovi vrácena kupní cena zboží snížena o náklady vynaložené prodávajícím na uvedení zboží do původního stavu.
  • Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
  • Navrácené zboží je povinen vrátit kupující prodávajícímu v originálním nebo jiném vhodném obalu řádně zabalené.
  • Výše nákladů na vrácení zboží bude odpovídat zvolenému způsobu vrácení (buď ve výši poštovného určeného poskytovatelem poštovních služeb, nebo výši dopravného určeného poskytovatelem dopravních služeb apod.). Výše nákladů na vrácení zboží bude činit na území České republiky maximálně 10.000,- Kč.
  • Vzorový formulář pro odstoupení je k dispozici zde.

 

Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?

  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím - spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. 

 

Najdu na vašich stránkách všechny výrobky?

  • Na internetových stránkách prezentujeme stovky našich výrobků. Kompletní sortiment Vám však můžeme nabídnout pouze na našich prodejnách, kde si většinu výrobků můžete prohlédnout a osahat.

     

    Jakým způsobem je možné platit při nákupu? 

    • Nabízíme platbu v hotovosti při osobním odběru na pobočce, platbu převodem a platbu na dobírku. Za platbu si neúčtujeme žádný poplatek

         

        Kolik stojí doprava? 

        • Paletovou dopravu zajišťuje společnost GEIS, balíkovou přepravu pak zajišťuje společnost DPD. Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty objednávky - viz Doprava a platba.

         

        Kde lze zboží vyzvednout? 

        • Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na skladě ve Višňové u Příbrami, viz Kontakty.
          • Višňová u Příbrami: Višňová 207, 262 61 Višňová

               

              Jsou moje osobní údaje předávány třetím stranám?

              •  Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou dopravní společnosti GEIS, která zaručuje přepravu zboží.

                 

                Kde mohu nalést katalog se zbožím? 

                • Katalogy všech výrobců pravidelně aktualizujeme. Kompletní seznam katalogů naleznete zde.