Jak zruším objednávku zboží?

  • Objednávku je možné zrušit telefonicky na +420 737 209 199 (pracovní dny 10:00 - 18:00) nebo prostřednitvím e-mailu na obchod@alpihome.cz.

Mohu zakoupené zboží vrátit?

  • Zboží je možné standartně vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží nesmí být použité nebo poškozené a musí být doložen doklad o zakoupení zboží.

Co mám dělat, pokud u výrobku nebyl přiložen montážní návod?

  • V případě, že jste u výrobku nenašli montážní návod, kontaktujte nás na e-mail obchod@alpihome.cz s uvedením názvu výrobku nebo jeho kódém. Nejpozději do 24 hodin vám montážní návod zašleme na vaši emailovou adresu. Montážní návody také naleznete na internetovém obchodu u jednotlivých výrobků.

Kdo dodává zboží? 

  • Na českém trhu společnost ALPI zastupuje několik firem, které se zabývají výrobou velmi kvalitního a cenově přijatelného nábytku. Jsou to společnosti Matis group, Spin Valis, DICO, Plamen, GMP Enterijeri, Atlas, BRILLIANT CRYSTAL + LIGHTING, spol. s. r. o. (BCL),  Artisan,  WHITEOAK, Prevent Interior a společnost TEKA. 

Jakým způsobem je možné platit při nákupu? 

  • Nabízíme platbu v hotovosti při osobním odběru na pobočce, platbu převodem, platbu na dobírku a platbu kartou prostřednictvím platebního systému PayPal. Za platbu si neúčtujeme žádný poplatek.

Kde se nachází prodejny společnosti ALPI home s. r. o.

  • Máme k dispozici 2 Showroomy.
  • Jeden v Praze - Nekázanka 882/7. S otvírací dobou: Po-Pá: 10:00 - 18:00, So: 10:00 - 13:00.
  • A druhý v Berouně - Plzeňská 1163. S ovírací dobou: Po-Pá: 9:00 - 17:00, So: 9:00 - 12:00

Co je Ráj nabytku a společnost ALPI home s. r. o.?

  • Internetový obchod rajnabytku.cz je prozován společností ALPI home s. r. o.
  • Alpi je velkoobchodní společnost, která se zabývá dovozem a distribucí výrobků pro vybavení domácnosti – nábytku, techniky, krbů a kamen.

Kolik stojí doprava? 

  • Dopravu zajišťuje společnost Geis. Cena dopravy se odvíjí od celkové hodnoty objednávky - viz tabulka níže. Při objednávce nad 20 000 Kč je doprava zdarma.
    • 1 - 999 KČ: 120 KČ
    • 1000 - 1999 KČ: 210 KČ (Při hmotnosti zboží nad 50 kg a hodnotě objednávky mezi 1 000 Kč – 1 999 Kč je cena dopravy 370 Kč)
    • 2 000 - 9 999 KČ: 370 Kč
    • 10 000 - 19 999 KČ: 260 KČ
    • nad 20 000 Kč: zdarma 

Kde lze zboží vyzvednout? 

  • Nabízíme možnost osobního odběru zdarma na pobočkách v Berouně, Praze a Višňové u Příbrami.
    • Beroun: Plzeňská 1163, 266 01  Beroun
    • Praha: Nekázanka 882/7, 110 00 Praha 1
    • Višňová u Příbrami: Višňová 207, 262 61 Višňová

Jak je dlouhá záruční doba? 

Kdy mi bude zboží dodáno? 

  • Zboží bude zákazníkovi dodáno obvykle do dvou až tří pracovních dnů, nejpozději však do 5 pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy a úplném zaplacení kupní ceny a dopravného. Další možností je do 5 pracovních dnů po uzavření kupní smlouvy v případě zaslání zboží na dobírku. 

Co dělat pokud zjistím u výrobku vadu? 

  • V případě, že zboží při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě. Podle požadavku kupujícího provede buď výměnu věci, nebo její opravu, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
  • Vadou zboží není obvyklý barevný nebo strukturový rozdíl u přírodních materiálů (např. kůže), textilních a umělých materiálů (např. jsou-li u nábytkových látek drobné odchylky ve vzoru látky nebo v barevném tónu), lakovaných nebo kachlových ploch, a to zejména u dodatečně objednaného zboží. Vadou nejsou rozdíly rozměrů u čalouněného nábytku v rámci tolerance. U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídá prodávající za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena.

Jsou moje osobní údaje předávány třetím stranám?

  •  Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou společností GEIS, DHL nebo společnosti PPL, Česka pošta ,podle toho která z těchto společností bude provádět dopravu zásilky kupujícímu.

Co mám dělat pokud webová stránka "ráj nábytku" nefunguje? 

  • Zkontrolujte své internetové připojení a nastavení vašeho počítače nebo webového prohlížeče. V případě, že problém přetrvává, obraťte se prosím na naše kontaktní centrum:
    • E-mail: obchod@alpihome.cz
    • Telefon: +420 737 209 199, +420 777 024 482

Je možné u vás zakoupit dárkovou kartu a v jakých hodnotách?

  • Dárkovou kartu u nás bohužel zakoupit nelze. 

Je možná rezervace zboží?

  • Z důvodu omezených skladových prostor v našich obchodních domech není možná rezervace našich výrobků. 

Jak lze provést reklamaci? 

  • Kupující může uplatnit reklamaci následujícími způsoby:
    • dopisem doručeným prodávajícímu
    • vyplněním příslušného formuláře na webových stránkách internetového obchodu www.rajnabytku.cz v kategorii "servis" a jeho doručením elektronickou poštou prodávajícímu
    • elektronickou poštou na adresu obchod@alpihome.cz
    • telefonicky na tel. č. +420 737 209 199.
  •  Doporučujeme také zaslat fotodokumentaci poškozeného zboží na e-mailovou adresu obchod@alpihome.cz 

Jak je dlouhá lhůta o rozhodnutí o reklamaci?

  • Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci kupujícího – spotřebitele ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu zboží, která je zapotřebí k odbornému posouzení vady.

Za jak dlouho bude moje reklamace vyřízena?

  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím - spotřebitelem nedohodnou na delší lhůtě. 

Kde mohu nalést katalog se zbožím? 

Můžu nalést společnost  ALPI home s. r. o. na sociálních sítích? 

Jaká je dodací lhůta?

  • Doba doruční je uvedena u každého produktu. 

Jak změnit způsob dodání nebo platby?

  • Kontaktujte naši zákaznickou linku, kde se Váš požadavek určitě pokusí vyřešit.
    • E-mail: obchod@alpihome.cz
    • Telefon: +420 737 209 199, +420 777 024 482

Žádná položka